: Ιστορικό

Εταιρεία/Ιστορικό - Ιστορική διαδρομή

konoplev.jpgΟ σχε­δια­σμός και κα­τα­σκευή ια­τρι­κών συ­σκευών ξε­κί­νη­σε το 1992 από την επι­στη­μο­νι­κο-πα­ρα­γω­γι­κή Επι­χεί­ρη­ση (ει­δι­κή εται­ρι­κή μορφή της Ρω­σί­ας) με την επω­νυ­μία "Alice" υπό τη διεύ­θυν­ση του ακα­δη­μαϊ­κού της Ρω­σι­κής Ακα­δη­μί­ας Φυ­σι­κών Επι­στη­μών Sergey Petrovic Konoplev, εφευ­ρέ­τη τα­λα­ντού­χου, πο­λύ­πλευ­ρου και ανή­συ­χου.

Το 1998 η εται­ρία σχε­δί­α­σε μια συ­σκευή για την προ­στα­σία από την αδύ­να­τη ακτι­νο­βο­λία. Η συ­σκευή αυτή είχε δο­κι­μα­στεί με με­γά­λη επι­τυ­χία σε πολ­λές κλι­νι­κές στη Ρωσία όπως το Δεύ­τε­ρο Κε­ντρι­κό Στρα­τιω­τι­κό Νο­σο­κο­μείο «P. Mandryka», στο Κέ­ντρο Προ­λη­πτι­κής Ια­τρι­κής της Ρω­σί­ας, στη γυ­ναι­κο­λο­γι­κή κλι­νι­κή № 2 της Μό­σχας και άλλες ια­τρι­κές εγκα­τα­στά­σεις, στη Δη­μο­τι­κή Αστυ­νο­μία, σε ει­δι­κές αστυ­νο­μι­κές μο­νά­δες της Μό­σχας που στόχο έχουν την κα­τα­στο­λή της βίας των πό­λε­ων και σε άλλες υπη­ρε­σί­ες επι­βο­λής του νόμου στη Μόσχα. Η συ­σκευή αυτή με­τα­γε­νέ­στε­ρα βελ­τιώ­θη­κε στη­ρι­ζό­με­νη στη μέ­θο­δο της ηλε­κτρο­μα­γνη­τι­κής θε­ρα­πεί­ας, αυ­ξά­νο­ντας την απο­τε­λε­σμα­τι­κό­τη­τά της.

Το 1998 πα­ρά­χθη­κε η συ­σκευή θε­ρα­πεί­ας με βιο­συ­ντο­νι­σμό, η οποία λόγω της πρω­το­πο­ρί­ας και της μο­να­δι­κό­τη­τάς της κα­το­χυ­ρώ­θη­κε ως πα­τέ­ντα ευ­ρε­σι­τε­χνί­ας.

Ακο­λού­θη­σε ο συν­δυα­σμός της θε­ρα­πεί­ας με ηλε­κτρο­μα­γνη­τι­κά κύ­μα­τα με το βιο-συ­ντο­νι­σμό, απο­τέ­λε­σμα του οποί­ου ήταν η κα­τα­σκευή της δια­γνω­στι­κής συ­σκευ­ής «DETA-Professional».

deta-proff3.jpgΣτις 10 Απρι­λί­ου 1998 το Υπουρ­γείο Υγεί­ας της Ρω­σι­κής Ομο­σπον­δί­ας χο­ρή­γη­σε στην εται­ρία άδεια χρη­σι­μο­ποί­η­σης της συ­σκευ­ής για ηλε­κτρο-δια­γνω­στι­κές ια­τρι­κές εξε­τά­σεις και ηλε­κτρο­μα­γνη­τι­κή θε­ρα­πεία και πα­ράλ­λη­λα της επέ­τρε­ψε να διε­νερ­γή­σει κλι­νι­κές με­λέ­τες με τις ια­τρι­κές συ­σκευ­ές τύπου DETA.

Μέχρι πρό­σφα­τα οι συ­σκευ­ές της εται­ρί­ας "Alice" πω­λού­νταν τόσο μέσω των κα­τα­στη­μά­των όσο και μέσω των εται­ριών δι­κτυα­κού μάρ­κε­τινγ. Μετά την κα­τά­κτη­ση μα­κρό­χρο­νης εμπει­ρί­ας στην προ­ώ­θη­ση των προ­ϊ­ό­ντων της, η εται­ρία απο­φά­σι­σε να δη­μιουρ­γή­σει ένα δικό της δί­κτυο συ­νερ­γα­τών, ο σκο­πός του οποί­ου είναι να φέρει τους αν­θρώ­πους όχι μόνο υγεία αλλά και οι­κο­νο­μι­κή ανε­ξαρ­τη­σία.

Σή­με­ρα εί­μα­στε στην ευ­χά­ρι­στη θέση να πα­ρου­σιά­σου­με το project DETA-ELIS, η επι­τυ­χία του οποί­ου στη­ρί­ζε­ται σε 3 πυ­λώ­νες: την ια­τρι­κή, το δι­κτυα­κό μάρ­κε­τινγκ και το δια­δί­κτυο.